Tevreden?
Laat horen wat jij vond van je gesprek.
Je belde met Tele-Onthaal en vond dat de vrijwilliger je echt begreep. Die chat van vanavond was een opluchting voor je. Of was je net helemaal niet tevreden?
De kwaliteit van de gesprekken is belangrijk voor Tele-Onthaal. Laat dus zeker horen wat er goed was en wat er beter kan. Jouw reactie helpt de hulpverlening bij te sturen. Als je feedback hebt over een bepaald gesprek, vermeld dan datum, uur en provincie. De betrokken dienst bekijkt dan wat ze uit je reactie kan leren. Dit feedbackformulier is anoniem. Tele-Onthaal neemt dus geen contact met je op, want de organisatie heeft geen gegevens over jou.
Alvast bedankt om jouw mening te geven!
"*" indicates required fields
Heb je een klacht?
Ook die is welkom.
Het is mogelijk dat het contact met Tele-Onthaal niet aan je verwachtingen voldeed. In dat geval kan je in de eerste plaats terecht bij de vrijwilligers aan de telefoon of op de chat. Zij luisteren naar je en geven je opmerkingen door.
Wil je het verder hebben over de inhoud van je klacht? Neem dan contact op met het secretariaat van een lokaal team. Een staflid bespreekt met jou wat er gebeurde. Indien nodig, vraagt de stafmedewerker je om op een afgesproken tijdstip terug te bellen, zodat de betrokken vrijwilliger kan geconsulteerd worden.
Je kan ook een mail sturen naar het centraal secretariaat van Tele-Onthaal via federatie@tele-onthaal.be. Vergeet niet datum en tijdstip van het gesprek waarover je een klacht hebt te vermelden, en de provincie/regio waar je woont. Je klacht wordt dan doorgegeven aan het betrokken lokale team.
Op elke klacht wordt binnen de 7 werkdagen gereageerd.
Alle klachten over de werking worden regelmatig gebundeld en geëvalueerd.